close















Another day has gone
又一天過去了
I'm still all alone
我仍然孤獨
How could this be
這怎麼可能
You're not here with me
你不在這陪我
You never said goodbye
你從不曾說過再見
Someone tell me why
有人能告訴我嗎
Did you have to go
你真的必須要走
And leave my world so cold
而且讓我的世界變的如此寒冷
Everyday I sit and ask myself
每天我坐下時問自己
How did love slip away
愛是如何溜走
Something whispers in my ear and says
有些東西在我耳旁呢喃著
That you're not alone
你並不孤單
For I'm here with you
因為我在這陪著你
Though you're far away
雖然你在很遠的地方
I am here to stay
我在這裡而且會留下來
But you are not alone
你並不孤單
For I am here with you
因為我在這陪著你
Though we're far apart
雖然我們分隔兩地
You're always in my heart
你總在我心裡
But you are not alone
你並不孤單
All alone
Why, oh
Just the other night
在前幾天晚上
I thought I heard you cry
我以為我聽見你在哭泣著
Asking me to come
要我來
And hold you in my arms
而且將你抱在我懷裡
I can hear your prayers
我能聽到你的祈禱
Your burdens I will bear
我會承擔你的負擔
But first I need your hand
但首先我需要你的雙手
Then forever can begin
然後永遠就能開始
Everyday I sit and ask myself
每天我坐下而且問自己
How did love slip away
愛是如何的溜走
Something whispers in my ear and says
有些東西在我耳邊呢喃著
That you're not alone
你並不孤單
For I'm here with you
因為我在這陪著你
Though you're far away
雖然你離我很遠
I'm here to stay
但我的心將留在這
For you're not alone
你並不孤單
For I'm here with you
我在這陪著你
Though we're far apart
雖然我們分離兩地
You're always in my heart
你永遠都在我心裡
For you are not alone
你並不孤單
Whisper three words and I'll come runnin’
輕輕的說三個字我將會立刻回來
And girl you know that I'll be there
而且寶貝你知道我將會在那裡
I'll be there
我會在那裡
You're not alone
你並不孤單
For I am here with you
我在這陪著你
Though you're far away
雖然你在很遠的地方
I am here to stay
但我的心在這
For you are not alone
你並不孤單




arrow
arrow
    全站熱搜

    gs055283 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()